heltmedklara.blogg.se

10 barn, 2 fartfyllda föräldrar och ett ålderdomshem.

Allhelgonahelgen

Publicerad 2019-11-04 23:25:40 i Allmänt, Familjeliv, Klara, Livet, Mammalivet,

En helg som bara rasslade iväg.
För det första glömde mamman bort att det var Halloween 👻 
Får man ens glömma sånt?!
Det gnagande samvetet slängde ihop en inte allt för pjåkig kväll, med helt okej mat, lite utstyrsel och självklart lite läskig efterrätt i form utav ögon muffins.
(null) (null)

(null)

(null)


(null)Note to self: Glöm för tusan inte Halloween nästa år!
Helgen följdes vid utav kyrkogårdsbesök där jag och Klara satte ljus på makens pappas grav.
(null)
Jag tycker om kyrkogårdar och känner att det ger mig ett lugn att få strosa runt där.
Ifs så gråter jag en hel del när jag är där, men det är ju lite "vitsen" med att besöka dom som inte finns med oss längre. Att man faktiskt får sörja och känna.
Maken han var iväg. Närmare bestämt 17 mil bort & körde sin sista viktiga rally tävling för i år.
(null)

(null)
Han slutade på en tredje plats! Grattis sa vi som satt bänkade framför rallyradion & inte valde att följa med ut i rally skogarna den här gg.
I vanliga fall brukar vi följa med.
Hänga lite ibland rally folket o sen ut på några utav sträckorna som körs.
Men då det var en aningens för långt och vädret inte var det bästa, så kändes det som ett bra val  då jag inte var allt för sugen på att stå i en skog med en blöt och kall liten Klara.
(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-11-05 07:17:05

Att stå ute med en liten Klara om vädret inte är det bästa blir kanske mindre skoj.
Halloween var ju i torsdags å då var Elin inte hemma så den här gången passerade halloween helt osynligt ;-)
Kyrkogårdar är "så där",
inte riktigt min favvoplats alla gånger.
Nu börjar kylan sträcka fram sitt fula tryne, minus 19 känns riktigt kallt.
Ha en fin tisdag, kram

Svar: Ja, kändes mindre lockande faktiskt.
Dock är hon en tålig och tuff liten tjej, men hänga med i ur o skur får vänta tills nästa säsong.

-2 här idag, så -19🙈herregud!!
Janeth None

Postat av: åsa

Publicerad 2019-11-05 07:17:43

Å självklart var det ju jag sm plötsligt blev anonym...

Svar: Haha, förstod att det var du din lilla smygis😉😉
Janeth None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela