heltmedklara.blogg.se

10 barn, 2 fartfyllda föräldrar och ett ålderdomshem.

Måndag.....igen!

Publicerad 2019-11-11 23:57:16 i Allmänt, Familjeliv, Klara, Livet, Mammalivet,

Fråga mig inte hur, men dagarna bara rasslar iväg!
Ibland kan jag planera en hel vecka i förväg o tänker att den här veckan, den blir tuff....så sitter jag där på söndagen och tänker, att hur gick det här till och måste checka igenom anteckningar i agendan, för att påminna mig om att jag faktiskt fått något gjort överhuvudtaget😅
(null)
Någon som verkligen får något gjort, är den här donnan☝🏼❤️
7 månader gammal och världen blir bara mer och mer spännande😛
Livet, ja det rullar på!

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2019-11-12 07:16:56

Har Du fått till så Du kan lägga ut bilder nu?
Sju månader... härlig ålder <3

Hur många ungar bor hos Er på hel/halvtid förutom Klara?
Antar att Du å Ola har delad vårdnad... varannan vecka.

2 dm nysnö mötte mig då jag släppte ut the dogs... nu har vi typ vinter :)

kram

Svar: Fungerar ifrån mobilen men inte datorn🤔

4 av barnen inkl Klara bor här på heltid.
3 av barnen är ju vuxna & bor själva/sambo.
2 bor hos sin mamma då bussförbindelserna inte fungerar härifrån till gymnasiet och ett barn bor hos Ola, på deltid.
Ola vill tyvärr inte ha veckobarn, så dom är där knappt varannan helg & mest för att jag anser att dom ska vara hos sin pappa också.

Här är det frost😉på mornarna, men under dagen är det plus och höstligt än så länge🤗❤️
Janeth None

Postat av: åsa

Publicerad 2019-11-13 16:38:43

Förlåt men fy så dåligt av Ola att inte vilja ha sina egna barn.
Ja jag blir riktigt upprörd.

Jo jag vet ju att Dina två äldsta inte direkt är småbarn längre men jag visste ju inte ålder på ICAhandlarns barn ;-)

kram

Svar: Du behöver absolut inte säga förlåt.
Jag hymlar inte med det och Ola är medveten om sin situation.
Än så länge propsar ju jag på att dom ska åka, men dom kommer ju att få välja själva till slut och då blir det kanske hans förlust.
Jag har ju alltid varit medveten om det, även om det aldrig enbart är ens fel att två träter så att säga😏

Hehe, Ica handlaren är ju något äldre än mig. Därav något äldre barn också.
Så för honom blev Klara en redig sladdis då hans ”minsta” blir 17 nu i november😊

Ha en härlig torsdag vännen❤️
Janeth None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela