heltmedklara.blogg.se

10 barn, 2 fartfyllda föräldrar och ett ålderdomshem.

Rundgång

Publicerad 2019-11-21 08:37:12 i Allmänt, Familjeliv, Klara, Livet, Mammalivet,

I en familj bestående utav minst 5, men ibland typ 12....så kan en förkylning bli tuff🤧👊🏼
Då kan den börja hos 1, drabba 4 på vägen, för att sedan starta upp hos 1:an igen....och...ja ni förstår😅
Just nu är 10:an drabbad & så har 1:an halkat dit igen!
(null)
Men, även hon är vid gott mod. 
Sover gör hon knappt inte alls, men det borde ändå betyda att hon ändå är pigg😉

Jag, jag längtar mest efter att börja julpynta, lämna november bakom mig i ett grått regn moln och sikta mot massor av ljus & julklapps shopping, bakning & mat i stora högar
🎁🎄🧡

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2019-11-21 16:26:18

Du får läsa i bloggen om varför vi plötsligt har ett extra barn, vill inte riskera att nån obehörig (soc) råkar halka in på nått vis å fundera på varför jag lämnar ut hen.

Förkylning i en familj stor som Er måste vara gräsligt men ännu värre om Ni drabbas av vinterkräksjuka... då kan Ni råka vara sjuk till påsk ;-)

Jag är sugen på skinkmackor :)

Hur som haver så åt vi lax igår å det blir kyckling idag :) vi har inte fått skörbjugg än :D

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela