heltmedklara.blogg.se

10 barn, 2 fartfyllda föräldrar och ett ålderdomshem.

Det händer.

Publicerad 2019-09-12 07:08:55 i Allmänt, Familjeliv, Livet, Mammalivet,

Ni vet frasen: "Det händer inte mig"
Jo då, det händer!
Och oftast när man minst anar det.
(null)
I början på sommaren, slog den till! 
Hårt slog den, den där jäkla döden! 
Som ett stort hål som bara uppstår & man står utan skydd för att kunna fylla igen det!
Mina äldsta barn är nu faders lösa.
Säger man så...."faderlös"?
Jag vet inte. Men jag vet att det gör ont.
Hela själen gör ont och jag vet att barnen för alltid kommer att bära en hemsk sorg i sina hjärtan❤️




Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2019-09-12 11:14:40

Nej men OOooooo fy så ledsamt jag beklagar 😘❤️ Kram

Svar: Tack Åsa❤️
Galet förbaskat ledsamt.
Sen ett samhälle som lämpar av allt ansvar på två stycken ungdomar som är 20 respektive 21 år är befängt!
Man kan inte ärva skulder sägs det, men man får ärva allt vad papper och hantering utav allt heter. Vilka ungdomar i chock klarar en sådan sak🤔
Nä usch!
Kram till dig fina😘❤️
Janeth None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela